dimecres, 27 d’agost del 2008

Superagente 86



La sèrie de televisió estava bé, tenia la seva gràcia i era força divertida, a més l'actor que encarnava a l'agent 86 i l'actriu que feia de 99 s'havien ben trobat. Però aquesta versió cinematogràfica és avorrida, tret de poques escenes que tenen el seu punt graciós, la resta és totalment oblidable i la química entre el 86 i la 99, inexistent. Fins i tot, el magnífic Terence Stamp que quan fa de dolent és molt inquietant, aquí fa un paper patétic.

En resum: una pel·lícula per oblidar.

3 comentaris:

nimue ha dit...

jo era molt joveneta quan feien la sèrie i sóc conscient d'haver-m'ho passat molt bé mirant-la. La versió cine em fa una mica de mandra, la veritat...
I la majoria de crítiques que em trobe no són massa positives així que...

Ferran Porta ha dit...

Però, a veure, ¿els americans saben fer pel·lícules que no siguin refregits de pel·lícules (o sèries) antigues, o que no siguin la tercera, quarta, cinquena... entrega d'una mateixa història?

Arribo a casa de veure "Peregrinos", un film francès que m'ha encantat. Tres germans, que es porten a matar, han de fer junts el camí de Sant Jaume de Compostel·la si volen cobrar l'herència que els ha deixat sa mare... y hasta aquí puedo leer :-)

Deric ha dit...

Nimue, la sèrie la va rescatar tv3 no fa gaire i era molt divertida.

Ferran, ja tens raó! Peregrinos no ha arribat aquí! :(